Karma Türkiye, tüm uygulama mağazalarında yerini aldı
Yerli sesli içerik, podcast ve radyo platformu Karma Türkiye tüm uygulama mağazalarında yerini aldı.
Konuya ait yapılan açıklamaya nazaran, “İzlenebilen her şey artık dinlenebilir” sloganıyla hayata geçirilen platform, canlı radyo programları, dijital radyo yayın akışı, fiyatlı ve fiyatsız erişilebilen sesli içerikler ile podcast dünyasını birleştiriyor.
Dijital sesli içerikler ve birbirinden farklı podcastlerle yerli bir platform olarak çıkan Karma Türkiye, dinleme alışkanlığı olan, 7’den 70’e her yaştan ve her kısımdan beşere ulaşmayı hedefliyor.
Mobil uygulama olarak cep telefonlarına indirilebilecek Karma Türkiye, hem yayıncılar hem de dinleyiciler için yeni bir tecrübe alanı oluşturuyor.
Platform bünyesinde toplumsallaşma imkanını da sunan uygulamada kullanıcılar profil oluşturarak iletileşme, takipleşme üzere özellikleri de deneyimleyebilecek.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Karma Türkiye CEO’su Dilruba Özcan Hocaoğlu, Karma Türkiye’nin 2019’da bir medya şirketi halini aldığını belirterek, şu değerlendirmede bulundu:
“RTÜK’e bağlı yayıncılık lisansına sahip birinci dijital radyolardan biri olan Karma Türkiye, süratli bir büyüme ivmesi kazandı. İki milyona yakın tıklama alan web sitesi ve toplumsal medya gündeminde sık sık yer alan radyo programlarımız, kullanıcıyla etkileşim konusunda değerli bir etken oldu. Karma Türkiye portalı ve uygulaması, artık tüm kullanıcıların ulaşabileceği bir sesli içerik platformu. Konutta, işte, dışarıda, istediğiniz her yerde, izlemek yerine dinleyerek keyifle vakit geçirebileceğiniz içeriklerimizi daima birlikte sizler için hazırladık ve sunduk.”
Kadın girişimci olarak hemcinsinin istihdamına da bu yolda önem verdiğini aktaran Hocaoğlu, “Yazarlarımızdan dublaj sanatkarlarına, ofiste çalışan gruptan radyo yayıncılarına kadar bayan istihdamı benim için çok kıymetli.” sözlerini kullandı.